Prasa

Profil firmy

Fakty i liczby

Rozwój i innowacje, marki i działania o zasięgu ogólnoświatowym – kluczowe fakty i liczby o URSAPHARM w skrócie.

  • Założenie URSAPHARM Arzneimittel GmbH w 1974 r.
  • Centrala i zakład produkcyjny – Saarbrücken
  • Główne obszary działania: wytwarzanie produktów leczniczych i wyrobów medycznych stosowanych w medycynie ogólnej, w okulistyce i larynologii
  • Wytwarzane postaci farmaceutyczne: krople do oczu, maść do oczu, aerozole do nosa, krople do nosa, maść do nosa, granulaty, tabletki, tabletki powlekane i kapsułki
  • Zarząd:
    • Frank Holzer
    • Dominik Holzer
  • Roczne obroty grupy w 2016 r.: 150 mln euro
  • Najważniejsze marki: HYLO EYE CARE®, hysan®, aronia+, Bromelain-POS®, Zinkorotat-POS®, POSIFORLID®
  • Ponad 500 wysoko wykwalifikowanych pracowników w Saarbrücken i w oddziałach firmy
  • Biura sprzedaży we Francji, w krajach Beneluksu, Austrii, Polsce, Czechach, Słowacji, Portugalii, Rosji i w Indiach
  • Umowy o współpracy z partnerami handlowymi w ponad 74 krajach
  • Premiera opatentowanego systemu COMOD® w 1993 r. System ten umożliwia przechowywanie płynnej zawartości w warunkach sterylnych i w postaci niezanieczyszczonej przez 6 miesięcy, bez konieczności dodawania konserwantów.
  • Standardy jakości:
    • DIN EN ISO 9001:2008
    • DIN EN ISO 13485:2012 + AC:2012
    • Unijny standard GMP/cGMP