Współpraca międzynarodowych gigantów: nowy „złoty partner” Bayernu Monachium – firma farmaceutyczna URSAPHARM i HYLO® EYE CARE

Monachium, 16.08.2017 r. Firma farmaceutyczna URSAPHARM Arzneimittel GmbH z siedzibą w Saarbrücken została „złotym partnerem” klubu sportowego FC Bayern Monachium.

Najważniejszym wyrazem tej współpracy jest zakrojona na szeroką skalę medialna kampania uświadamiająca dotycząca preparatów do oczu HYLO® EYE CARE, której twarzami są gwiazdy bawarskiego klubu. Tematem kampanii jest jedna z chorób cywilizacyjnych, tzw. zespół suchego oka, a jej celem jest uwrażliwienie społeczeństwa na problem codziennej pielęgnacji oczu. Początek trzyletniej współpracy zbiega się w czasie z rozpoczęciem sezonu Bundesligi 2017/2018.

Dominik Holzer, Dyrektor Zarządzający URSAPHARM, wyjaśnia: „Strategiczne partnerstwo z Bayernem Monachium to kolejny krok w rozwoju naszej firmy: po raz pierwszy zwracamy się z szeroko zakrojoną kampanią medialną skierowaną bezpośrednio do konsumentów. Zdrowe oczy to podstawa, a dzięki popularności kluby Bayern Monachium możemy skuteczniej podnosić świadomość społeczeństwa na temat problemu suchych oczu. Wraz z rozwojem cyfryzacji coraz częściej wpatrujemy się w monitory i urządzenia mobilne, co stanowi ogromne obciążenie dla naszych narządu wzroku.”

Karl-Heinz Rummenigge, dyrektor generalny Bayernu Monachium, deklaruje: „Niemiecka firma średniej wielkości, która jednocześnie prowadzi działalność w ponad 80 krajach na całym świecie i zyskała status globalnego gracza w branży farmaceutycznej, jest idealny partnerem dla Bayernu Monachium. Kierujemy się podobnymi wartościami: tradycją, innowacyjnością i odpowiedzialnością społeczną. Ponadto zdrowe oczy są niezwykle istotne również w świecie futbolu. Bayern Monachium z pewnością odniesie korzyści z tej współpracy.”